Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Thursday, September 10, 2009

Sahur pagi ini..


Sahur pagi ni kena bangun masak sbb Inche Izman ada umah..
Tak masak apa pun..
Wat nasi goreng nugget + telur..
Mlm tadi sblm tido lupa nak kuarkan ayam apa bagai dr tmpt beku...

Sian lak tgk laki aku ni..
Makin hari makin hari cam tak bermaya pulak..
Semlm buka puasa kat umah mak dia..
Tak makan nasi pun..
Tak lalu katanya..

Pagi ni sahur pun makan sikit...
Huwaaaaa !!!
Baru hari tu cecah 42kg..
Ni kalau timbang, mesti dah bawah 40kg semula...

Bini dia ?!!!!
Hari ni timbang day kan...
Kul 9.00 pagi kang laa aku timbang...

Dah laa lupa ni..
Selalunya on timbang day.. aku sahur air je..
Supaya timbang nanti tak naik berat..

Tapi ini pagi..
Telah makan 2 pinggan nasi goreng..
Sbb Inche Izman tak selera...
Ngn nasi-nasi dia sekali aku makan...
Huhuhuhuhu.. Pasti berat naik ini hari..

Pejam celik pejam celik.
Dah nak abih pun TBL...
Utk aku..takde apa yg dibanggakan pun...

Berat aku plus minus... turun dalam 4kg sahaja dlm 3 bulan..
Nak 110kg seblm raya..
IN MY DREAM hokay...

Nasib baik giler isim aku takde time buat baju raya tahun ni..
Masa buat baju tahun sudah...
Al-poyo gilos..
Pi cakap kat makcik tailor tu.. bagi kecik sket dalam 2 inci...
Sebab saya nak diet betul-betul ni sblm masuk 2009..

Hasilnya.. baju ala2 sarung nangka telah terhasil..
Ada 4 helai tu dok terperuk dlm almari smpi la ni tak pakai-pakai..
Mula2 aku igt.. makcik tu salah ikut ukuran..
Lama-lama-lama.. baru teringat padahal aku yg suruh !!
.
.
.








2 comments:

Kaseh said...

berat aku pun cam ko gak zel.. tak memberangsangkan pun turunnya..bih dah aku makan tak ingat bulan posa ni pun..tapi lately ni turun la pulak.. pelik betol

Kaseh said...
This comment has been removed by the author.