Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Tuesday, September 15, 2009

Amaran Keras !!!!

Tadi Inche Izman call..
Dia kata malam tadi budak Sara ni call dia..
Sara ni anak buah aku yg pertama...
Umur dia 4 tahun 3 bulan..
Dia ni jenis mulut bijak..
Pastu kegemaran dia ialah call semua orang hari-hari..

Wpun anak buah, dia panggil inche izman, papa...
Panggil aku, mami... cam Khaleef jugak...

Antara soalan dia tanya laki aku..

"Papa kenapa tak balik umah mami?"
Laki aku jawab.. Papa keje...

"Papa dok jauh sangat ke?"
Laki aku jawab.. Ye jauh...

"Papa kat sana ada makwe tak? Nanti mami lesing baru tahu"
Laki aku... SPEECHLESS + BLUR !!!!!

Kalau nak tahu.. Khaleef dpt perkataan TAPI tu dr minah ni ler..
Tu yang lagu ciptaan dia sumer ada TAPI kat awal..
2-2 budak ni kalau bercerita sesama depa..
Dok tapi.. tapi.. tapi...
.
.
.





1 comment:

damiqula said...

haha lawak2 harus seram sejuk encik izman akak tu hehe