Nuffnang Ads

Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Tuesday, September 15, 2009

Apakah ?!!!!

Sejak beberapa menjak ni...
Ada beberapa perkara aneh yg berlaku..

Aku kerap mimpi satu baby girl ni..
Bulat badan & kepala tak berambut..
Dalam bulan puasa ni dah 2 kali mimpi yang sama..
Malam tadi aku mimpi lagi.. utk kali ke-3..
Kali ni aku mimpi dia duduk dalam perut aku..
Pastu aku pimpin tangan dia..

Camne gaya tu ?
Nama pun mimpi...
Sedangkan buku cerita pun selalu tak logik..
Ni pulak mimpi..

Orang kata mimpi dalam bulan puasa ni tkde gangguan setan..

Pastu si Khaleef pulak..
Dua tiga menjak ni..
Apa sket merajuk...
Sket2 menangis...
Cam bukan perangai dia..
Sebab dia ni sangat jarang menangis..
Sedangkan dia hantuk gigi aku smpi luka kepala pun tak nangis...

Apakah tanda-tanda tersebut ?!!!
Apakah Khaleef bakal dapat adik ?!!
Maklum laa skang ni aku tak makan apa pil perancang dah..
Perancangan sndr pun selalu kantoi je..
Al-maklum ler.. jarang-jarang jumpa..
Bila jumpa.. pantang terkena.. on je
(
heheheh nyuruk balik katil.. malu)

Oleh itu, hari ni aku beli test kit yg berkenaan..
Dlm hati tu mmg berharap sangat dah..
Siap kira.. klu betul bulan ni... bulan Mei depan dah ada anak baru..

NAMUN.....









13 comments:

zn said...

tak per....cuba lagik....
sempat lagi nak doa bulan ramadan nih...
heheh....gudluck...

Kaseh said...

beshnya kalau ada... aku dapat anak buah baru..muehehe.. andaikata kalau ko dpt baby gal ko nak bg nama apa eik zel..?

Zalia Hezlin Abolah Zawawi said...

Dulu aku nak buh nama Khayra..
Siap ada perjanjian ngn adik aku..
Sapa dpt dulu.. dia laa yg punya..

So, Khayra Ainsaffiyah dapat dulu..

La ni tak pikir lagi..
Tapi nak mula ngn huruf K gak..

Suriza_Eryna said...

Weh... jgn putus asa, berusaha keras,..su pun mimpi pegggy gak 2 mgu lepas... seram rasanya..

kakngah said...

nok... usaha tangga kejayaan..
sampai masa.. ada jeki la tu...

adha said...

chaiyok chaiyok..
kalau aku da tkut wei.. haha yela PJJ ni penat, pas tu byk benda nk pikir.. hik3..

apapun chaiyok zel demi bb girl.. hehehe

Gerb said...

aku kalo mimpi selalunyer terbalik

Ingat lagi masa umur 15thn mak aku pregnent.
Aku tak nak adik pempuan tapi siap 3 kali dapat adik pempuan.

Last2 dapat adik laki ..

Pastu masa kawan aku pregnant aku mimpi dpt anak pempuan. Tapi seperti jangkaan aku. Dpt baby boy.

Hehe..kebetulan semata2 kot

MAKCIK REHAN said...

aku pulak yg suspen di awl entry. namun kuciwa di akhir entry. tp tatau gak zel.. kot2 ko mcm mama si sayang, sampai 5-6 bulan test UPT dok negatif, sekali scan haa ko!

Zalia Hezlin Abolah Zawawi said...

Gerbera...

Aku syak bebenor.. sbb masa khaleef camtu gak.. aku dapat mimpi ada 2 boy 1 baby girl tgh main ngn Izman.. Esoknya cek.. terus positive pregnant Khaleef.

Rehan...

Mama sayang tu salah cek air kot. :)

eynda said...

Selalunyer mimpi gitu petanda nak dapat baby...tak bulan ni bulan2 akan datang la hehe...insyaallah...teruskan usaha.. :-)

NurulHudaResad said...

bg jew nama Khayra..tp belakang die lain kan skit..hehhehhe.....die hard fan baby nama Khayra..

Unknown said...

zel..moh kita berusaha zel....aku ni dah dua bulan dok delay sampai seminggu tapi tak gak ada...huhuhuhu

Kakak Besar said...

mimpi nak bleh baby or pregnant...hurm...kater orang tua2...nak dapat rezeki...tgu jer la zel...insyaallah...selamat hari raya....