Nuffnang Ads

Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Thursday, September 3, 2009

Sudah Melayang 500....

Muka dah kusam.... sabun eumora dah abih..

Seperti yg dijanjikan dengan Klinik Pergigian Sayang..
Kul 2pm tadi aku wat treatment gigi..

Berbius hokay...
Kerana ada proses membuang akar lama...
Dan menggantikan dengan akar baru..

Sebelum inject bius.. lagi sumpit ngn air sejuk tuh..
So, masa inject tak rasa apa..
Masa wat treatment pun tak rasa apa-apa..

Rasa sejuk gitu je...
Masa tanam akar tu pun rasa gatal dalam telinga je..
Ngilu-ngilu ala2 gitu laaa...

Crowning tak pasang lagi..
Baru ambik measurement..
Katanya hari Sabtu kul 2.30pm..

Lepas tu ada 2 meeting lagi..
1 tu tak tau apehal..
1 lagi utk cuci gigi..

Cuci gigi pun wajib aku nak bius jugak..
Takpe laa tambah duit pun..
Bab-bab gigi ni mmg aku cukup takut..
Harap badan je macam mak gajah (ni mak aku cakap)

Tapi.. tapi.. tapi...
Aku tak marah tau mak aku cakap camtu..
Sebab dia janji.. balance lagi rm400 tu dia nak bayar..
Ini malam boleh pergi ambik duit..

I like...

Oleh itu.. SAYA SANGAT SAYANG MAMA SAYA
.
.
.







2 comments:

Lazyf said...

Alhamdulillah rezeki murah di bulan pose...hehehe

Kaseh said...

anak omak ni . . .khaleef lak cucu kesygn . . .ko anak beranak lah permati hati mak ko zel.