Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Monday, September 14, 2009

Takde Mood nyer nak keje....

Mesti korang pun cam aku jugak..
Benci je rasa nak bangun pagi mai keje..

Mood raya ?!!!
Takde laaa beriya-iya sangat pun..
Sebab bukan balik mana-mana pun...
Umah mak mentua aku.. 3km dr umah aku...
Umah mak aku lak.. 5km dr umah aku...

Aku boring sbb dah takde apa nak buat..
Murid pun sumer dah ambik cuti tkmo mai kelas..
Lesen kewangan & e-P takde sorang pn nak daftar..

Yang meramaikan keadaaan...
Orang dtg nak tanya pasal SSM...

Mencik tul !!!
Notis kat depan tu ibarat mencurah air ke daun keladi..
Bape ratus kali berbuih-buih air liur dalam mulut nak bgtau..

PID BUKAN AGEN SSM...
SAYA BUKAN PEGAWAI SSM...

Tak paham-paham....

Tu tak kira lagi yg dok call...
Masalah lesen dah tamat ler..
Salinan maklumat hilang ler..
Nak tanya bayaran itu.. bayaran ini....

Seronoknya kalau la ni ada kat umah bergolek depan tv ngn budak Ahmad...
.
.
.





No comments: