Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Monday, September 28, 2009

Tempat Baru....

Hehehehe...
Sudah boleh bertenet menggunakan meja..
Sebelum ni.. aku bertenet sambil meniarap je..
Smpi rasa leper dada.. ops !!!

Dulu bilik ni ada sliding kayu cam rumah Jepun tu..
Skang aku dah bukak itu pintu dah letak meja...
Siap pi TF Value Mart beli kipas lagi...
Kira skang boleh bertenet secara sihat ler..


Paling penting...
Aku leh monitor Khaleef dari tempat bertenet ini..
Sebelum-sebelum ni..
Sebab ada pintu tu.. aku dok sebelah dalam..
Tak nampak apa dia buat..
Itu yang JADI INI...
Dan satu lagi pasal dia tuang air ke TV smpi meletup..







2 comments:

gerbera said...

Apa?Tuang air ke Tv smpi meletop.?!!Hebat betul akal Khaleef ni.
Budak2 sekarang akal diorang melampau2 bijak.

Maybe taktik dia suruh mummy tukar tb baru :)

Natrah Norlin said...

dah nama pon budak2..anak sulong saya pon suka main bedak..bedak kan basikal...sofa kaler dark blue..n paling best main nila...biru satu badan ngan baju2 sekalik..pastu tengok tapak tangan sendiri biru...histeria..apa2 pon mende2 yang menduga nih..jadi kenangan lucu...hehehe..saba je la yer