Nuffnang Ads

Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Tuesday, September 1, 2009

Saya Sayang Suami Saya....

Semalam petang aku agak moody..
My baby Wira dah siap diperbaiki..
And of course laaa kan.. dah tak sama lagi cam sblm accident..
Dan aku agak menyampah di situ..

Lagi laki aku cam-cam pulak komplen nyer..
Ini tak kena.. itu tak kena..

Pastu tiba2... bunyi eekk ookkk eeekk okkk
Dari absober belah kiri belakang berbunyi kembali..
Dulu ada bunyi ni..
Lepas tukar absober baru dah hilang..
Ni dtg balik semula..

Membuatkan aku 10 kali moody lagi..
Sebab aku benci sesangat bunyi tu...

On d way g umah mak aku..
Lagi cam2 laki aku bising..
Smpi tetiba aku menjadi agak kurang ajar..

"SAPA YG BUAT KETE NI ACCIDENT.. NAK BANYAK-BANYAK SANGAT KOMPLEN.. PI BAIKI SNDR.. JGN CLAIM INSURAN"

Oooo... sudah pasti Inche Izman sangat berasa hati..
Huhuhuhuhu..

Yelah dah laa aku penat seharian kat pejabat cari duit lebih...
Lagi brooch.. lagi gelang.. lagi ngajar.. lagi nak layan client2 PID..
Pastu dok pot pet pot pet ngn aku..

Padahal kete tu masa ambik.. dia ada sama
Awat tak komplen kat Cina kedai tu terus tadi...



Lepas bukak puasa kat umah mak aku..
Masa balik ke Kota Malim..
Kami bawak kete asing-asing..
Sbb pulangkan CR-V dan ambik semula kete kancil..
Dia naik wira pecut je balik umah..
Aku ngn Khaleef slow motion jelah naik Tora Terbang..

Sampai rumah.. ada sesuatu yang menarik di atas meja..

Hambek.. bukan sepotong ye...
Ia adalah sebiji !!!!!
Chocolate Indulgance...

Adalah berjaya membuat aku bukan sekadar tersenyum kembali..
Siap ketawa terbahak-bahak lagi.. punya laaa HAPPY !!!!

Laki aku ni mesti kes tak tau nak order sepotong camne..
Sbb selalu bab-bab meng"order" ni aku yang buat..
Bila dia pergi sndr.. tentu agak blur..
Lagipun dia baru sekali pi kedai SR..
Tu pun lama dulu kat Shah Alam..


Jangan aku.. asal lalu Rawang (dulu SR takde kt Tg Malim)
Konpem singgah !!!


Khaleef apa lagi.. dia igt besday dia lagi laa tu..
Sayang nyer.. papa lupa mintak lilin...
Dapat potong jelah takde tiup-tiup..

Mulai hari ini.. aku adalah tak sabar nak buka puasa..
Sebab tau dalam peti ais
Ada benda yg sangat menarik utk dimakan..

Akhir kata...

SAYA SANGAT SAYANG.. LAGI CINTA.. LAGI KASIH...
PADA SUAMI SAYA, Izman Haidil !!!

Bukan pasal kek tersebut semata-mata..
Tapi dengan keprihatinan dia terhadap isteri comei dia ni..

U the best laa sayang...







7 comments:

ana said...

bulan lepas hby ku pun sama...telah men'cium' bontot kereta org(nasib baik bontot kereta..hihi)...kemek la gak sikit...dah perbaik..selamat rm400...awal tahun ni jugak dia telah melangar pintu pagar....selamat rm200..dua2 kejadian tu adalah time dia nak p main badminton....

mgu lepas...motor skuternya telah terbalik kena lagi keta ku...huhu..aku sayang gak lagi ku tu...uwaaa!!! tp gerammmmm

Lazyf said...

ai like chocolate indulgence very2 much..............sedapnyerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!

Kaseh said...

phew....choc indulgence lagi tuh.. sedappnya..mmg patot ko syg laki ko lebey2..

Zalia Hezlin Abolah Zawawi said...

Klu depa yg buat sikit je bebelnya..
Klu kita yg bagi cedera kete..
Sikit punya lama bebel.. bebel.. bebel..

Laki aku dah bernasib baik sbb aku ni jenis tak suka bebel..

Tapi sesekali lepas geram.. PEDIH !!!

hehehehe

Kaseh said...

haha sesekali takpe. . . Jgn berkali2 . .selamat berbuka. . Baper lama la tahan agaknya kek tu . . Byk gler tu

Ika Zulaikha said...

nak jugaaaaaaaaaaaaak..cedapnyeee...
huhu...

Zalia Hezlin Abolah Zawawi said...

Hari ni tak lalu pun makan kek..
Esok nak wat teeth treatment...
Huwaaa... SERAM !!!!