Nuffnang Ads

Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Sunday, May 3, 2009

AFMASUK !!!!

Sorry ler sebab no more entry pasal Konsert AF

1- Aku tak minat dah nak tengok
2- Khaleef nak tgk Little Einstein kul 9.30 malam
3- Aku lebih suka tengok Grey's Anatomy kul 10.00 malam
4- Selalu nyer Sabtu malam.. laki aku suka ajak p sana sini
5- ARIL dah out

Tapi semalam malam.. dalam kul 11 malam tu ada ulangan yg mgu teater
Aku pun tertengok laa sambil lipat & kemas2 kain baju laki aku nak balik Mambang
Jelas laa kelihatan scene ala2 Drama Queen principal Tiara bila 2 org pompuan kena out.
Tiba2 ada AFMASUK..

Motif AFMASUK ?!!!

SUPAYA....

Glitter Text - http://www.sparklee.com
.
.
.

2 comments:

NyIzd said...

emm..emm..saya...saya...dengan ini mengumumkan yang...saya adalah...PEMINAT ARIL..waaaaa...naper everyone around me tak minat ngan aril..waaa...

;)

Anonymous said...

akak pun peminat tegar Aril taw...
Rasa dalam AF tu dia je yg bertransformasi.. yg lain.. dari dulu sama je