Nuffnang Ads

Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Monday, May 25, 2009

Sepagi di Pusat Kesihatan Tg Malim

Jumaat lepas aku g teman SIL aku cek fibroid kt klinik gomen
Fibroid yg telah dibela selama lebih 3 tahun itu
membuatkan dia spt pregnant 7 bulan
Tapi.. sbb badan nyer halus.. lebih halus dari laki aku
So, org mmg tak perasan dia ada fibroid
Lebih-lebih kalau dia pakai baju kurung

-Off Topic-
Sandal comfit ni merupakan upah menggosok baju terakhir
dari Inche Izman
Sebab skang umah dia kat Mambang
dah ada washing machine, ironing board + steam iron.
So, aku adalah tidak payah lagi gosok baju dia
Sayaaaaaanggggg Abangggg
.
.

Itu citer sayang
Ni nak citer part yang tak sayang....

Time ni tgh tgu kak ipar aku wat urine test
Adalah kak ipar aku tu tak kahwin lagi..
Apa kejadah suh wat urine test nak tgk pregnant ke idak..

Lepas dah urine test, bawak g bilik scan
Bilik tu terletak kat Klinik Ibu Mengandung & Keluarga
Sampai bilik tu.. aku igt malas laa nak masuk
Sekali Kak Ipar aku tarik tangan aku masuk sama
Smpi dalam tu ada satu mak buyung ni tengah scan
So, kami tgu tepi jelah

Lepas mak buyung tu dah sudah..
Tiba laa giliran Kak Ipar aku

Tiba2... bidan tersebut ADALAH TARIK TANGAN AKU
Suh naik atas katil dan baring
Aku lak buleh laa time tu BLUR !!!

Dr Azlina cepat2 cakap
"Bukan dia laa nurse.. Ni nak scan fibroid"

"OOOOOOOOOOO"

O sahaje... adakah itu nasib orang berdarah O
Selalu di "OOOOOO" kan
Tak say sorry pun taw

LAKI AKU ?!!!!
Adalah mengekeh2 gelak hokay
Tak cukup dengan itu, cerita ini telah disebarkan seantero
Kg Lambak & Kg Gumut

Mencik taw !!!!
Balasan...

Pagi tadi i transfer duit u rm200 masuk akaun i
hehehehehe

Igt nak wat senyap2
Rupa nyer skang ni setiap transaction,
ada SMS pulak ke hp tuan punyer akaun

KANTOI !!!
.
.
.





2 comments:

Kaseh said...

heheh kan dah kantoi...

Lazyf said...

hahahaha...lawak arr..adeh!!!