Nuffnang Ads

Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Sunday, May 31, 2009

Esok.. TBL Mula

Still tak snap picture lagi...
Hehehe tak tau nak pakai apa ?
Takkan nak pakai baju body kot?
Mau sahabat2 aku gelak sambil genyeh bijik mata..

Laki ku cakap.. pakai t-shirt ngn tracksuit je..
Boleh ke ?

Tadi pas mandi sempat timbang..
Dah 120.6 KG
Harap2 kalau malam ni tak makan, esok pagi adalah 120 KG
Berat ideal aku untuk memulakan TBL

Makna nyer.. dah 2 mgu laa aku berbekalkan berat 120 KG
Mgu depan lak.. Khamis dah balik Mambang..
Pastu terus sambung holiday ke Penang..
Balik kampung Kuala Kurau..

Bab balik Kuala Kurau yang aku tak tahan..
Konpem nenek aku dah buat ikan pekasam sebekas tupperware ice-cream..
Huwaaaa !!!

Nnt mesti aku peserta pertama TBL yg naik berat..
Kena denda lagi..

Kena rancang strategi ni...
Ada cadangan anyone ?!!!
.
.
.





No comments: