Nuffnang Ads

Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Sunday, May 24, 2009

Mengantuk & Mengigau

Ntah apsal hari ni, jam baru kul 10.00 pagi..
Aku dah ngantuk cam malam tadi keje shift malam..

Boleh laa kan tadi, dah laa kelas hari ni penuh
Ada 5 org yg boleh tahan cerdik (tahap arnab berjalan)
Tengah dok belajar komputer

Aku leh duduk atas kerusi empuk aku
Sambil mengadap depa dan aku pun Zzzzzz Zzzzz Zzzzz

Tu konpem mengigau..
Ye-ye-ye..
Aku adalah sangat mengigau tak kira la tdo kat mana
Sapa2 yg pernah jd roomate aku time kursus
tau laa habit ngigau tak kira tempat aku ni

Atr mangsa2.. adalah Makcik Rehan, Sue Marang, Aida Parit..

Tu tadi aku dengar murid2 aku tiba2 gelak
Konpem laaa aku ada mengigau yg bukan2 tadi
Mesti aku sebut "LAPOR NYER PERUT AKU !!!"

Skang ni mata dah agar segar sket
Jap lagi kena kuar laa cari makanan
Igt nak makan nasi sikit + lauk biar banyak
Kul 3 baru bantai HL

Malam tadi ada timbang
Cam nmpk 119kg
Tapi... aku cam dah tak percaya kat timbang tu
kejap 124kg.. kejap turun 120kg.. kejap 117kg.. kejap 119kg...
Takpe2 sabor menanti Digital Scale aku yg dah on d way
Masa tu lah akan terbongkar berapa berat aku skang ni

Aku pun tak salahkan timbang tuh
Mana tahan seeeiii
Hari2 120kg naik turun.. naik turun.. naik turun..
Kalau aku adalah timbang..
dah lama aku LETAK JAWATAN as a weight scale

Dah laa tiap kali aku naik.. cam ada bunyi skru tercabut
Senang kata.. timbang yg ada taik lipas kat dalam cermin nyer tu dah ROSAK

Jumaat - Ahad.. adalah makan macam2

Sapa je ajak mai umah makan..
Aku adalah layan..
Cuma jaga portion makanan...
Dan juga tidak aerobik.. eee tak koser laa nak aerobik depan lakiku
Konpem pastu aerobik atas katil pulak
Aku aerobik adalah SANGAT SEKSI.. hahahahaha...

Isk.. isk.. isk...
Adakah perangai TAIK AYAM aku dah muncul kembali...

Jawapan nyer is TIDAK laaaa
Tujuan aku beli HL supaya aku leh diet.. tapi boleh makan..
Setakat nak diet tapi TAK PAYAH makan..
Tak payah pakai apa2 ubat pun leh kurus..
.
.
.

2 comments:

Kaseh said...

hhahahahaha zel zel..ko ni kan... siyes kelako la..kalau jmpa mesti besh ni..kau buat aku gelak kat opis ni..release sket tension aku ngan keja yg byk..aku mmg suka baca citer ko.. hari2 aku tunggu entry ko yg baru..tenkiu sgt2...kau menceriakan hidup aku..mueheheh

Ika Zulaikha said...

kak zel...
aerobik atas katil pon leh bakar kalori apeee...
banyak gak tuhhh
WAKAKAKA!!