Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Wednesday, May 20, 2009

Khaleef's Day Out

Sian kat budak kecik ni..
Dah laa papa jauh
Mummy dia lak sibuk memanjang
Dengan keje.. dengan broochbizz... dengan diet... hehehe

Sbb papa ada hal kat KL
On d way nak balik tu..
Lalu ler area Taman Tasik Perdana
Igt nak bawak masuk Taman Burung
Tak sempat nak masuk.. jumpa monyet lepak kat tepi jalan
So, kami pun lepak ler sesama

Gambar2 adalah seperti di bawah
Sila layanzzzzz

Kalau papa ada.. mak dia mmg senang-lenang


Tgk monkey panjat.. dia pun nak try jugak


Khaleef takde bekal makanan apa nak bagi
Dia cuma bawak susu je everytime jalan2
Bekalan makanan mak dia ?!!!
Aiiipppp jangan usik !!!


Sepanjang kat situ.. dia asyik cakap
"MEH SYINI... MEH SYINI"
"KAMU APA NAMA?"
" MAMI... DIA TAK SYAKAP"

Ini adalah beruk laaa mat kalep
Mana dia tau nak cakap


I feeeeeel good
TQ papa.. TQ mummy..
.
.
.

1 comment:

MyDreamWeight said...

zel nati ko amek gamba mata khaleef lagi eh, aku nak..