Nuffnang Ads

Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Saturday, May 9, 2009

Khaleef's Day Out

Semalam, Wesak Day.. Papa cuti
Aku lak nak ambik barang kat KL
Malam sebelum tu, tny Inche Izman dia nak ikut ke tak ?
Kalau tak nak ikut.. kena laa jaga anak kat umah
Tiba2... jawapan nyer "ABANG IKUT"

Aik, pelik... pelik... pelik...
Selalu nyer, adalah sangat hazab nak ajak laki aku ni p ambik brg dgn membawa budak nakal tak hengat ni sekali..

ADA MOTIF ?!!!!

Pas dah abih ambik barang...
Papa dia kata nak belikan Khaleef mainan..
Bawak laa pi kedai mainan area2 situ gak



Cuba-cuba je nih.. tak beli pun
Mahal....


Depan kedai tu ada Old Town White Coffee...
Layanzzzzz sebab dah lapar
Tak berani minta food yang ada ayam @ daging
Sebab kedai ni takde tanda HALAL
Aku makan Assam Laksa & White Coffee Cold


Papa layan tuna & milk tea sahaja
Sapa yang diet sebenar nyer ni ?!!
Puan Zel ke Inche Izman?!!


Budak ni tak pedulik makan minum dah
Sibuk nak jadi Handy Manny dalam kedai tu
Sampai ke bawah meja dia dok bertukang


Tengah menukul meja...
Nasib kedai ni tak ramai orang


MOTIF ?!!!
Sebab musabab tiba2 Inche Izman adalah begitu baik
Teman aku g beli barang
Belikan Khaleef mainan
Belanja makan



Ni ler motifnya
Beli helikopter control
Harga ye... adalah bersamaan dengan
9 bungkus susu Nespray 1+ 1.2kg
Ok satu lagi persamaan....
Adalah bersamaan 6 pek Drypers Wee Wee XL60


I redho je
Sebab bukan duit I
Lagipun, abang kesayangan aku ni ada belikan aku sesuatu
Dia beli kat Kampar sebelum balik Tg Malim

Hari tu aku ada mengadu yg Aerobic step aku ni dah rosak
Sebelah kakinye dah hilang

TQ ye bang...
Kalau minik abg ni tak kurus2 gak tak tau ler
.
.
.


No comments: