Nuffnang Ads

Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Friday, May 8, 2009

Khaleef Wat Nebulizer

Dulu kan aku pernah wat ENTRY TIDAK PERCAYA
Hari ini aku terpaksa menerima hakikat yang anak bujang aku ni mmg asthma

Kul 3 ptg tadi, aku call MIL tanya Khaleef camne
Dia kata agak teruk..
Adoyaiii...
Mengkelibut laa aku g tgk Khaleef
Aku smpi je.. belum sempat masuk umah...
Khaleef bantai muntah depan pintu..
Berketul2 kahak keluar

Terus bawak ke Bakti Aminin Medical Center
Klu dulu Sri Imej adalah ala2 Butik Fendi kat Tg Malim ni
BAMC ni lak ala2 SJMC ler

Dr cek, terus cakap.. ni agak teruk jugak asthma nyer
Terus dia suh wat nebulizer

Cool je dia kali pertama wat benda ni
Yang dia dok ulang2 cakap
"AMMI... PUDAS"
Dia bgtau, Pedas !! aku tak tau ler apa yg pedas tu
Maybe sejuk berangin tu kot dia maksudkan

Yang ni lak belah malam
Papa dia dah ada.. balik straight from Mambang to BAMC
Aku lak g tumpang adik aku
Kitaorg dah ala2 rombongan Cik Kiah nak jmp Dr Rokiah
Adik aku, adik ipar aku, adik bongsu aku, mak aku & sara
Penuh hokay.. cam nak wat major operation je

Si Khaleef lak wat hal
Tolak je pintu bilik nebulizer tu..
Terus dia lari keluar smbl menjerit
"TIDAK!!! TIDAK!!! TIDAK!!!!"
Satu hal lak berkepung2 kami dalam klinik tu nak tangkap budak kenit ni.
Pdhal masa siang tadi cool je dia
Malam lak takut...
Maybe sbb ada Papa, tu yang manja naik 50% tu

Apa pun, korang2 doakan laa anak aku cepat sembuh

Ni budak nyer..
dah kul 1.08 pagi, relax lagi tgk TV
Ubat smpi 6 jenis
Igtkan, cepat ler pengsan tido malam nih
Kebal sungguh dia ni dengan ubat
.
.
.





1 comment:

Ayu Miskim said...

khaleef...
aunty ayu doakan khaleef cepat baik..
takmo asthma2 dah...aminnnn