Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Friday, May 29, 2009

HaSiL TerNakaN SelaMa 4 Hari 3 Malam


Dah smpi pun timbang yg hampir dicuri oleh...
Aku takmo tuduh laa kan
Tapi, kotak ini telah ditebuk dengan sesuatu
Dan aku syak benda itu adalah gunting

Maybe sebab berat semacam je..
Makhluk tu igt DVD Player ke..
Kotak barang2 berharga ke..
Sekali tebuk2 hanya timbang..

Ketahui laa oleh mu makhluk yg hamsap
Bahawa timbang ni mahal jugak tau sebenar nyer
Rugikan ko tak jadi curi

Sialan betul laaa ko...
Nasib baik timbang ni tak ngape-ngape
Kalau tak.. satu Pos Malaysia tu aku hamuk

Ops !!
Berbalik pada topik asal
Aku balik Mambang adalah hari Selasa
Start malam tu smpi ler malam Jumaat,
Adalah makan nasi 2 kali sehari...

But, NO FAST FOOD kecuali sekali hadap KFC
So, takde laaa drastik sgt cam mgu lepas
Terus 124kg

Tadi timbang.. adalah seperti di atas
Bacaan2 lain wat sementara waktu ni adalah ERROR
Heheheh.. tak larat nak baca ler tuh

Oleh itu, terima kasih wahai timbang lama
Yang di dalam nyer ada telur lipas
Jasa mu di kenang hokay !!!
.
.
.





No comments: