Nuffnang Ads

Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Sunday, May 3, 2009

Papa Yang Baeeekkkk Hati....

Inche Izman adalah kerap ke Shah Alam sebab dia ada exam UiTM
Kan skang dia adalah ada banyak duit
Khamis lepas, papa belikan Khaleef baju banyak hokay
Wpun baju-bajan biasa je..
Takde brand pun...
Total tak smpi RM50.00..
Tapi saya adalah sangat gembira
Sebab kali terakhir papa beli baju...
Adalah Khaleef belum pun 1 tahun


IF YOU THINK I'M CUTE, YOU SHOULD SEE MY MUMMY
(motif aku cute ?!!!!!)

MY MUM LOVE ME MORE THAN TV SERIES
(padahal hari2 tepat je jam 11 malam, mesti berperang ngn anak bujang aku ni berebut TV.. mak dia ni kan peminat tegar sinetron INTAN.. Pukul dia ngn remote pun aku sanggup !!!)

Ni mesti kes takde baju pun yang tulis DADDY

Baju pakai g umah aku sepasang.. baju tidor Baby OK sepasang
Pastu seluar paras lutut selai
Ok laa tu kan...


BINI DIA DAPAT APA ?!!
hehehe hari tu aku request 2K kan...
tak dapat pun 2K, dapat separuh dari nilai permintaan
iaitu 1 ribu ringgit malaysia sahaja
TAPI...
Adalah dalam bentuk simpanan ASB
TAPI...
Buku ASB adalah dalam simpanan Inche Izman kat Mambang
TAPI...
Sebenar nyer.. aku tak dapat apa2 laa kira nyer !!!

Ops, dapat tau
dapat Mc D 1 kali, KFC 1 kali, Dunkin Donut 1 kali
Nyaris nak dapat pizza hut..
tp semlm, lori pizza tu tak datang laa pulak
kat Tg Malim ni, semgu sekali... lori Pizza Hut dtg parking kat area stesen bas

Takpe.. takpe...
yang penting, adalah cukup kasih sayang
adalah jiwang di situ
kan bie kan...
.
.
.





1 comment:

NyIzd said...

emm..wat does it mean by mandi sotong?