Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Monday, May 18, 2009

Dan Sebenarnya...

Sebenar nyer dah ada auto entry utk 2-3 hari pas ni
Apsal auto ?
Sbb rasa cam mgu ni busy semacam je
Aku pun tak tau laa busy pasal apa
Tgu dan nantikan jelah...

APA JADI HARI NI

Merujuk kepada jadual yg konon2 aku nak ikut tu...

Lunch - konon2 nak shake..
Mak aku call suh p sekolah..
dia ada wat sambutan hari guru dan kenduri tahlil


SAMBUTAN ?!!!
Ye-ye-ye
Mak aku sambut dengan Nasi Tomato + Rendang Ayam + Acar timun & nenas

Aku pun "Nasi sikit je Ma.. org diet ni..."
Oh Tidak !!!
Adalah tak cukup nasi sikit itu
Aku pi keruk lagi nasi yg dah smpi tahap kerak2 tuh

Dinner - konon2 nak shake & tido cepat
Yes !! aku berjaya shake the bon-bon
Ikut resepi Cik Kaseh.. siap pi beli Nestle Shine 0% lemak itu

Tetapi.. mak aku ada bekalkan bihun tomyam seplastik
Yang ala2 mula2 aku nak bg kak ipar aku
Tp terlupa pulak

Pastu cam kesian tgk bihun tomyam itu
Maka, aku pun makan semangkuk smbl tgk sinetron Intan

Ooooo.. cakap pasal sinetron
SIALAN tul astro ni kan
Tiba2 122 (Kirana) dah tak berfungsi
Tup2 chanel tu masuk Package Astro Mustika..
+ dengan siaran WARNA + chanel Hindustan = RM12.95

Warna ni Indon gak kan...
Baik tukar nama laa Astro ni.. jadi ASTDON
Dah sumer channel ada je citer Indon sana sini..
Mmg beruk mak nyeh punyer Astro !!!!
.
.
.




2 comments:

eynda said...

Inilah yg dikatakan dugaan berdiet hehe.....

adha said...

bile ko nak berdiet neh... hehehe.. chaiyok zel...