Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Thursday, May 14, 2009

dAH mISS mE kE ? - auto publish II-

Hehehe.. lum balik lagi
Tapi ketahui laaa bahawa aku sangat hazab sbb takde internet
Apa kabor ler BROOCHBIZZ?
Apa kabor ler forum?
Apa kabor ler youtube?
Apa kabor ler Nuffnang?

Dah tu?!!! tak reti2 nak klik ke ;)



Dok Mambang ni aku transform kepada FULLTIME DESPERATE HOUSEWIFE
Dari pagi smpi laaa ke malam, keje masak.. makan.. tido.. baca novel..
Pastu masak balik.. masak lagi... makan lagi.. makan lagi...

Sebab takde mende apa nak dibuat pun..
Anak aku lak tak abih2
"AMMI BURING.. JOM BALLEEEKKKK"

Yang seronok nyer.. hanya laa sbb Inche Izman kesayangan saya ada dekat
Tp kitaorg 2 ni.. kalau ada dekat, keje nak bertekak je
Maklum laaa aku ni sokong PR.. dia lak sokong BN..

Tapi tiap kali bertikam lidah pasal politik
Senjata aku ialah
"Alaaa bang.. cakap je tapi tak pergi mengundi tak guna jugak"

Hehehehe.. kelebihan berpihak kepada aku sbb aku tak pernah miss ngundi
.
.
.

No comments: