Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Tuesday, May 12, 2009

TwiSTer

Aku ni ada satu kepantangan
Aku paling pantang... KALAU TERINGIN TAPI TAK DAPAT
Tu sebab masa aku peknen, apa aku nak.. aku sndr cari
Takde nak nyusah laki ke.. nyusah mak ke..
cari benda2 merepek yg aku nak makan

Aku ni selalu ler jenguk blog cik Reen ni
Aku selalu gak terbaca perkataan TWISTER

Ye... aku adalah tak pernah makan twister ni
Rasa cam sedap sangat pulak

Maka, dalam panas terik petang kul 3.30 tu
Start tora terbang merah aku tu yg dah ala2 oven nak panggang ayam
Dan desssuuppp pi KFC
Terus order Twister & Air Strawberi

Komen aku...
Oleh kerana aku adalah selsema dan batuk tahap gaban
Maka aku rasa cam tawar je
Takde rasa apa lansung
Yang sedap... dan akan sedap selama-lamanya
adalah air F&N Strawberi....



Motif gambor Khaleef ?!!!
Tadi g farmasi... selain nak beli ubat batuk,
nak timbang berat juga

KEPUTUSANNYA

Anak adalah turun 1kg (dr 15kg ke 14kg)
Mak badak dia pulak.. adalah naik 1kg (dr 119kg ke 120kg)
.
.
.





1 comment:

MyDreamWeight said...

lawo mata khaleef..esp tang bulu mata dier..phewww..aku tirgoda..