Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Friday, May 1, 2009

Buruh Paksaan

Penat nyer
Sampai melecet tangan tau
jari-jari yg ala2 goreng pisang 2 biji singgit tu pun sengal2 gak
Bukan exercise pakai dumbbell
Menatang tu belum ambik lagi.. dok ada kat umah mak aku
Tapi exercise guna
damn iron !!!
Camni ler rupa iron aku.. mmg berat..
Saja pilih yg berat, mana tau pergelangan tangan leh susut
Skang ni aku nak mencekak pergelangan tgn sndr dah tak boleh
Iron ni aku beli 2 mgu sudah dgn rege 69.90
sekali pergi mydin, adalah 62.90 jer


Hasil gosokan aku hari ini
Pakaian opis laki aku untuk 2 mgu
Baju aku belum lagi...
.
.
.

2 comments:

sahira said...

penat kan iron..nak2 kemeja keje..hazab..aku pun br beli iron..konon2 berangan iron steam..xde yg murah2..

I want to lose weight said...

laki aku pn sibuk nak beli steam iron..
panasonic dalam 60+ gak
tapi kalau jenama lain banyak yg murah2