Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Tuesday, August 18, 2009

2 hari sudah...

~HARI PERTAMA~

Ni hari Isnin..
Hari pertama Khaleef tinggal berdua ngn Papa..
Aku lak pi kerja ler...

Balik keje... tgk Khaleef pakai SELUAR SWIMMING
ngn t-shirt..

Apa kes lak ni ?
Igtkan nak bawa p berenang...

Bila aku tanya...

TAK JUMPA DAH SELUAR LAIN
(jawapan standard lelaki)
.
.
.
~HARI KEDUA~
Boleh nampak tak apa yang tak kena..
Baju & suar dah OK..
Itupun sbb sblm g keje.. aku letak siap2...

Pastu dia ikut papa g tgk kete wira kat bengkel..
Dah tarik balik Tg Malim..

Boleh laa kan.. budak Ahmad pakai kasut lain-lain..
Eeeee... wpun cute aku masih geram !!!

Bila aku tanya...

KHALEEF YG SENDIRI PAKAI

Khaleef frust.. kete POP (kereta sport) dia dah tersadai..
Bising dia bila tgk kete wira dah jadi camtu.

.
.
.





6 comments:

Kaseh said...

hahaha tergelak aku malam2 buta baca entry ko ni zel..bleh selamba je papa dia pakaikan mana sempat eh.. tapi mmg menten comel..cuma sedey plak tgk khaleef monyok je..

eynda said...

Kekekekeke....payah org lelaki nak jaga anak macam orang pompuan jaga anak kaannnnn... :-p

Lazyf... said...

Hahahahaha....mmg kelakar tp dak Kalep maintain cute jew...

Lela said...

adeh....tp cute la zel...:-D

damiqula said...

loh lawaknye sliper lain2 tu,orang panggil sliper kawen hehe

geraugebang said...

ha ha ha.lawaksnya.