Nuffnang Ads

Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Wednesday, August 12, 2009

ToNighT

Hari tu MR kata sedap...
Tapi aku bawa bersabar..
Baru-baru ni g kursus e-P..
Zamila PID Tg Kling lak kata sedap...
So, I cannot sabar anymore...

Siap beli 2 bungkus lagi..
Perisa ayam & barbeque..
Mmg sedap smpi menjilat 5 jari..
Makan KFC pun aku tak jilat jari tau...


Budak Ahmad ni tadi bergaduh sakan ngn sepupu dia..
Dia ni style.. apa je menan orang tu.. adalah menan dia..
Padahal menan dia sndr..
Nnt laa aku snap picture bila2 senang..
So, tak payah susah-susah korang nak imagine menan dia banyak mana...

Lepas kena tolak ngn sepupu dia smpi jatuh...
Menangis sakan ler budak manja ni..
Nasib kat umah mak aku..
Kalau kat umah PIL aku agaknya..
Atuk dia leh pengsan terkejut..
Sepupu dia tolak punya kuat..
Sampai terpelanting budak Ahmad ni..

Atuk dia normally.. ada calar sket pun..
Bising kat aku, cam cucu dia kena cucuh putung rokok..
Cucu kesayangan tahap gaban si Khaleef ni..
Tu perangai dia agak pelik sket...

On d way balik tu tersedu-sedan ler...
Tapi sempat lagi.. "KALEP NAK TOMASSSHHHHH"

Huwaaaaa !!!
Aku lak rasa nak meraung...
Dia igt lagi tu Thomas rege RM18 utk 3 ekor kat Yat Yat Mini Market..
Padahal dia tgk menatang tu... 2 mgu lepas...
Mini market ni mmg lalu on d way dr umah mak aku ke umah aku...

Klu tak beli.. malam ni konpem dia menangis sampai semput..
Silap2 muntah kayak pulak atas tilam..
Terpaksa laaa belikan jugak wpun aku tak rela !!!
.
.
.






5 comments:

Kaseh said...

kesiannya khaleef kena tolak! Aku lak yg geram. Dpt aku imagine cane khaleef sedu sedan mintak thomas dia. . .cian dia. . . Ala takpe zel, sygkn anak turutkn aje kehendak dia. . .ni pepatah special utk khaleef je sbb dia cumel . . Hehe

Mak Doyah said...

Memang sedap la menatang tu Zel, aku pun ada beli satu bngkus makan tak cukup rasanya...bahaya betul kalau beli banyak bungkus mau habis jugak...sian budak khaleef kena tolak, dia tak balas balik ke kat sepupu dia? Tak pe kena tolak dapat Thomas 3 bijik...berbaloi-baloi kan Khaleef..

pearlsweets said...

zel..

ko nyer khaleef ngan aku nyer danish lebih kurang sama la wajah dia.. perangai kot pun lebih kurang sama.. kalau dapat akunyer k800i.. mmg penuh la aku nyer tepon ngan gambar2 rumah dan mainan dia.. ntah hapa2 budak tuh..

kalau dia nak thomas.. siap duduk tak nak balik umah.. sebab tu kalau pergi market.. jgn bawak dia lalu booth mainan.. kalau tak.. kopak..

wei.. khaleef suka ultraman tak? danish mmg giler2 minat ultraman.. siap ada koleksi dvd, baju tido dan mainan lagi.. pening aku..

Anonymous said...

Pearls..

Lebih kurang sama la..
Thomas.. Ultraman.. Pocoyo..

Pastu ada tambahan lagi.. Khaleef ni suka Dora + Diego + Princess + Barbie + Barney..

Kadang2 dia OK je bila kata MAMI TAKDE DUIT..

Tapi semlm sebab dia nangis dari awal sblm lalu kedai.. mmg terpaksa benti & beli ler..

Budak Ahmad ni ada asthma.. So kalau nangis lama.. mula laa kena attack.

Anonymous said...

Kaseh

Klu perturut sumer... Broochbizz pun leh bangkrap taw..