Nuffnang Ads

Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Saturday, August 29, 2009

Sudah Beli Hokay !!!!!

Beli jugak setelah berfikir hampir satu malam..
Yelah.. bukannya aku takde digital camera..
Dah ada..

Tapi.. tapi.. tapi...
Hehehheehe..
Bak kata mak aku..
PANTANG BERDOIIITTTTT !!!!

Nak nyedap hati..
Takpe laaa... kira tu untung broochbizz ler..
Kalau tak beli sesuatu.. kang abih camtu je..
Barang kemas... aku tak suker...

Harga ?!!
Biarlah rahsia ye....
Morah2 je.. aku ni mana laa mampu nak beli mahal2..

Ni jatuh chenta pandang pertama taw..
Dulu semlm.. masa round2 ngn Khaleef
Nmpk camera display sebijik kaler nih atas tripod..
Sungguh menggetar jiwa pembazir spt aku..

MP3 Player ni.. PWP
RM20.00 je.. sambar jelah kan..
Boring2 kat jalanraya... leh gak dengar..
Tora Terbang aku tu ada radio..
Tapi hazabbbbbbbbb


Lain-lain pilihan yang ada...
Tapi tetap ajer aku pilih purple..
Padahal warna kegemaran aku adalah pinkish..
.
.
.





6 comments:

Kaseh said...

ala apsal x amek pink? Aku pun suka pink. Lawo . . Pasni jgn Lupa amek gambo khaleef byk2

NurulHudaResad said...

berapa rege kamera tu kak?saya mcm berkenan je..tgh survey kamera gak..nak jadik blogger tetibe pakai makera hp...2mp lak tu..huhu..apa kes??

Faizah_Haris said...

yer laaa bp rege ek? cantik laaa..berkenan jugakk...12.1mp lak tuu.....heheh

NurulHudaResad said...

makera = kamera ...hhuhu...

Zalia Hezlin Abolah Zawawi said...

Nurul...

Utk berblogging mmg pakai camera HP
lebih praktikal, cepat dan pantas...

Camera baru tu utk bisnes broochbizz sbnr nyer...

NurulHudaResad said...

oo ye ke...
btul jgk ek..
haha..neh kene goda2 cik abg saya tukar henfon baru la..sony,samsung dh kuar kamera yg mp besar2..hihihi...
oppss...takleh menggoda di bulan puasa..huhu****