Nuffnang Ads

Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Tuesday, August 18, 2009

LiNe TeLeFoN Kena PoTonG

Kali ni TM tidak dapat bersabar lagi..
Lebih 10 PID mengalami nasib yang sama..
Termasuk ler PID Tg Malim..
Nasib baik masa SSM datang tak jadi camni..
Kalau tak alangkah memalukan PID & juga KPKK...

Satu hari ni tension banget seh...
Dah laa aku tak leh cek order brooch..
Terpaksa call MR suh dia bukak emel aku..

Petang ni balik keje terus g umah mak aku
Ambik broadband celcom..
So, esok dah hari-hari seterusnya terpaksa ler guna broadband pulak

Tapi adalah sangat lega hokay..
Aku risau ler orang ramai2 kuar masuk PID..
Time-time H1N1 ni..

So hikmahnya... takde laa ramai org guna PC..
Apa pun esok aku tetap akan bertopeng juga...

Hari ni dah makan sebiji vitamin C..
Pastu blender belimbing..
Aku juga tengah berkira-kira nak kunyah bawang putih...
Huhuhuhu.. mesti ngeri seh rasanya..
.
.
.






1 comment:

Lazyf said...

Kunyah garlic???
Ku tak sanggup...waaaaaaaaaaaaaaa