Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Sunday, August 2, 2009

Mari Mengaler....


Seperti biasa... pukul 11.40 malam tu..
Ala2 baru kul 8.30 malam bagi Khaleef..
Buku kaler tu baru beli kat MPH Jusco Ipoh..
So, sibuk laaa dia nak mengaler malam2...



Camni laa dia kaler.. seco'ek je....
Sini sikit.. sana sikit...
Pastu sendiri TEPUK TANGAN.. pastu sendiri puji PANDAI KALEP

Mami dia pun kena kaler sama..
Yang ala2 kaler penuh tu.. mami dia laaa..

Dia mmg minat bab tulis2 & warna2 ni...
Tapi tak boleh lepa..
Lepa 2-3 minit je.. siap laa lantai dinding sumer dia conteng
Pastu kalau pakai crayon..
Lepa je.. nnt dia gigit crayon tu..
Kena beli yg tkde bahan toksik merbahaya..

Apsal aku rajin sgt ni wat entry ?!!!
Huwaaaa LAPOR !!!
Masih sibuk ganti puasa lagi...






5 comments:

cikbedahlaser said...

mari kite sesama berpuasa...

Lazyf... said...

Mari mengaler bsame-same dak Khaleef...hehehehe

Mia-Ina said...

kaler jgn x kaler ...mama khaleef...haha

Kaseh said...

hehe yg penuh kaler tu mami dia yg kaler rupanya... ko mmg kena carik yg takde toxid nyer zel..bahaya nati..

Beattey said...

coet...coet...yang tak tahan tu....kalep..kalep..