Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Thursday, August 27, 2009

Cam Hape Je...

Pagi tadi smpi Mambang dalam pukul 8.20 pagi..
Pastu aku ngn Khaleef terus masuk bilik..
Layan mata...
Tido laa kami 2 beranak atas katil bujang papa..
Bangun balik.. tengok-tengok dah pukul 12 tgh..

Pstu SMS Inche Izman..
Tak balik rehat ke ?
Dia ckp dah balik tadi 2 jam..
Siap bawak sedara dia yg dtg pagi tadi singgah umah..
Beramai-ramai lagi..
Aku haram tak sedar nak bangun...

Pastu.. layan TV.. layan Khaleef...
Papa dia tak leh layan.. kang lain lak jadi nyer (wink !! wink !!)
Tiba-tiba.. kul 2.00 ptg tadi, aku bantai TIDO LAGI..
Ni baru tersedar dah pukul 4.00 ptg..

Heaven giler wei... sesekali cuti..
(sesekali ke?!! hehehehehe)

Kaseh.. jangan dengki ye..

Tapi kalau tahu kat mak aku..
Konpem kena leter tak hengat punyer...
Maklum ler bulan puasa..
Org beribadat.. aku lak dok layan mata tak sudah-sudah..

Tak tau apsal..
Puasa kali ni..
Sangat mengantuk dan sangat penat..

Malam.. lepas berbuka..
Jangan harap laaa nak stay up smpi kul 2-3 pagi..
Skang ni.. kul 10-11 malam aku dah tido
.
.
.







3 comments:

Kaseh said...

mana buleh aku tak dengki.. bukan takat dengki jeles semua ada.. ko senang2 leh tido...aku kena tahan mata kat opis ni ha. cisss... cepatlaaaa masa berlalu...

Lazyf... said...
This comment has been removed by the author.
Lazyf... said...

bestnyew akak coti leh tidor-tidoran...wakakakaka