Nuffnang Ads

Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Wednesday, August 12, 2009

Aman Gado-Gado

Bukan motto hidup "HIDUP AMAN JANGAN BERGADUH"
Tapi adalah sebuah kedai yang bernama Aman Gado-Gado..
Mmg sedap... sapa mai Tg Malim, mst singgah medan selera..
Pekena sekali..


Kuah dia yang paling marbeles sekali


Ni lak kawan gado-gado..
Nama dia Air Jagung..
Kordial Perisa Jagung Cap 2 Singa
+
Susu
+
Jagung krim dalam tin
=
Sangat Lazat...


Asyik citer makan je kan...
Apa citer diet ?!!!

TAK YAH TANYA laaaaaaa !!!!!!

hua hua hua
.
.
.





5 comments:

Lazyf said...

Meleleh air lioq.....huhuhuhu

Beattey said...

lapo aku jadiknyer zel...tahan..than...godaan ni....

Mak Doyah said...

haah la, aku pun meleleh air liur nengok kan gado-gado tu..dah la puasa...nampak sedap sgt, kalau la aku duk KL mau aku pegi carik ke tanjung malim hujung minggu ni....

Kaseh said...

lapo terus aku larrr....

weeda said...

cedapnyeee...hari tu pergi tg malim..tapi member ajak makan Pau yg femes tu..apa ntah namanye..x la sedap sangat pon..kalo tau awal2 leh makan gado2 yg kak zel bgtau nih huhuhu :P