Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Sunday, August 23, 2009

Lupa Nak Hapdet Pasal Baby Baru

Baby adik aku telah selamat lahir pada 19 Ogos 2009
Jam 10.31 malam dengan berat 1.4kg
Lahir kat Hospital Bainun Ipoh..
20 minit lepas lahir.. terus dibawa ke Hospital Sg Buloh..
Dan smpi sekarang masih lagi ada di sana..
Kata Dr, tunggu smpi berat dia cukup baru boleh balik..
Aku pun belum tgk lagi..
Yang dah tengok.. adik aku ngn laki dia je...
Sapa pun tak boleh masuk kecuali mak pak dia je

Awal-awal tu dia pakai mesin bantuan penafasan..
Tapi pada 1 Ramadhan, mesin tersebut telah ditanggalkan..
Dan baby boleh bernafas sendiri smpi hari ini..
Harap-harap semua berakhir dengan baik..
Dan harap-harap juga baby akan balik sebelum 1 Syawal..
.
.
.






3 comments:

Kaseh said...

mudah2an baby adik ko cepat sihat walafiat dan boleh beraya bersama mak ayah dia nati..dan jugak sepupu2nya..

adha said...

alahai comelnya.. teringt saat2 kelahiran hamiza... beso dlm inkubator.. tp once da smp 1.6kg da ble kuar kot..

idtgm@streamy.com said...

Ooo.. smpi 1.6kg je ek..
Dah dekat laa camtu..
Sebab baby tu takde masalah lain..
Ikutkan dia cukup bulan (8 bulan)
Kecik sbb kena himpit ngn fibroid