Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Monday, August 10, 2009

Budak Ahmad...


Balik dari kursus adalah sangat terkejut tengok budak Ahmad..
Bukan sahaja makin hitam..
Tapi makin BOLAT !!!

Tgk laaa badan dia tu..
Cam nak meletup baju...
Nmpk sangat dok ngn mak sndr..
Kurang makan..

Sebabnya.. bila malam aku tak makan..
Dia pun ikut sama tak makan
Pasalnya aku tak masak nasi..

Dia tinggal umah atuk dia..
Konpem makan nasi 3 kali sehari..
Tu yg tiba2 bulat camni..

Eeeee.. jangan laa Khaleef ni ikut jejak langkah mak dia..
Aku rela kalau dia slim melim cam papa dia..
Senang nak beli baju, kasut hape bagai..







3 comments:

Kaseh said...

comelnyaaaa ini budak
meh sini antie kaseh nak pelukkk
betol la zell..perut dia nampak dah booolatt tapi menten kiut...
ala kalau dia bulat apa salahnya zel..sgt comel..aku suka

Lazyf... said...

xperla kak...okla tuh dak Ahmad bulat sket...cumil!!!

Mia-Ina said...

okla2 kak...bulat perut je..haha..nmpk sgt dia kenyang kat umah atok dia...