Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Tuesday, August 11, 2009

MaLam Ini PuLaK...

Malam ni tak masak..
Beli je kat pasar..
Kang kalau masak...
Nanti menerima nasib yg sama cam spaghetti aku semalam..
Tak Sedap !!!

~LAKSA PENANG~

Wpun made in Tg Malim..
Rasanya adalah 10 kali lagi sedap dari laksa kat Penang nun..
Penuh dengan ikan...
Kuah pun pekat..
Harga adalah RM2.00 sahaja..

Dulu-dulu.. klu beli... konpem 2 bungkus terus..
Ni sebab diet.. terpaksa berpuas hati dengan 1 bungkus sahaja..

Eh, ye ke aku puas hati ?!!!

NO !!! i'm not satisfied hokay...
Nak lagi.. nak lagi.. nak lagi....


Khaleef lak makan fried chicken sajork..
Takde nasi..
Kang kalau masak nasi.. mak dia tumpang makan sama..

Khaleef pun kena diet..
Dah bulat bebenor aku tengok..

.
.
.





5 comments:

Mia-Ina said...

aaa kak....mia beli laksa kat psr mlm pn x sedap..mau cari laksa mesti balik utara ..pure nye..mak wat lg sedap...dh mmg kami org utara kedah perlis pun..haha...

wah..khaleef dh ikut mak dia lak..

Lazyf... said...

cute jer ayam goreng tuh...hehehe

Kaseh said...

zel, si khaleef takut org tak? agak2 ko dia nak ke kalau org lain peluk dia? geram la aku ngan anak ko ni..

idtgm@streamy.com said...

Kaseh.. boleh je ko nak peluk dia.. Tapi nanti kuar laa ayat-ayat Ultraman Mebius dia tu..

"TAK GUNA !!"

"JAHANAM PNYER RESAKSA"

seri said...

Nampak sangat menyelerakan laksa itu......
kat bangi mana der laksa pasar malam 2 hengget....