Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Tuesday, August 11, 2009

Bila Khaleef Dapat HP

Seperti biasa.. mak dia tido dulu..
Anak ntah pukul bape tido...
Sebelum terlelap tu aku dok transfer gambor dr HP
Tau-tau dah berlayar..

Budak Ahmad is jumpa hp tersebut..
Dia pun snap2 ler gambor..
Sony Ericson punya camera senang je..
Bukak back cover.. dah leh guna




Gambor ni paling tak tahan sekali..
Exceli ada 4-5 keping lagi gambor mak dia..
Macam2 gaya..
Tapi tak leh tunjuk sini laaa...
Haram tahap ke III

Bangun tido pagi ni... aku tgk hp aku dah padam..
Mula2 tu suspek bateri abih..
Tapi rasa cam tak logik.. sbb semlm baru cas..

On hp... jumpa laa gegambor ni..
Satu hal yang bengkek..
Tiba2 speaker HP aku tak leh dengar selagi tak tekan..

HUWAAAA !!!

Mesti ini Budak Ahmad telah tukul hp aku ni smpi terpadam..

Eeee.. baru je dlm hati tu nak rembat sony baru 8MP..
Dah hp k800i aku ni majuk..

Tora Terbang pun merajuk gak tau...
Hari tu bincang ngn Inche Izman nak tukar VIVA Elite..
2 hari pastu.. terus temperature naik melebihi maksimum..
Tangki coolen bocor laaaa

Jangan risau ye Tora Terbang..
Tuan ngko ni belum mampu lagi nak bayar installment Viva..
Selagi ko leh jalan... bawak laa tuan ngko ke mana saja...
.
.
.





3 comments:

Lazyf... said...

Viva Elite tuh mmg cunna tp amikla Myvi...berbaloi-baloi...huhuhu

I want to lose weight said...

AMBIK ek..

Cam free je pulak myvi tu ;)

hehehehe

Kaseh said...

kete dgn hp pun pndai majuk eh . .