Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Sunday, August 23, 2009

Mengantuk Gilerrrrrrrr

Tadi masa tunggu giliran nak pos brooch..
Aku hampir jatuh dari kerusi sbb terlelap..
Nasib baik air liur basi belum kuar lagi..

Dulu masa kat sekolah..
Aku dulu sekolah BBGS..
Skang sekolah tu dah tukar nama jd Sri Bintang Utara..

Aku pernah tido masa kelas Sains..
Tunduk baik punyer...
Masa tu sekolah petang.. mmg hazab giler mengantuk...
Smpi dada lencun ngn air liur basi..
Sekali cikgu panggil...
Dengan confident nyer aku bangun

"TULANG SELANGKA CIKGU !!!!"

Kawan-kawan aku sumer gelak..
Dengan baju kat dada basah..
Tiba-tiba tulang selangka...

Cikgu aku.. Mrs Tan

"JALIA.. IF U SLEEP AGAIN, I GANTUNG U KAT KIPAS !!!"

Tapi.. esok dan esok nyer..
Jalia (cikgu Cina mmg pronounce nama aku camni)
Is sleep again and again..







4 comments:

Kaseh said...

aku pun ngantok tahap gabann ni kat opis.. kejap ku off ekon..kejap on balik..asal on je ekon confirm nguap sakan...

haha tulang selangka eh..ko ni zel..

I want to lose weight said...

aku nak balik dah wei..
Tak tahan !!!!!

Kaseh said...

ya allah beshnyaaaaaaaaaaaaaaaaaaa bleh balik.. jeles aku ni. cuaca kat sini mmg mendorong utk tido lar..isk.. eh zel..takdenya aku berbuka ngan kurma n susu je.. 2 malam berbuka ni kelaut diet aku..tapi sahur ye aku amek kurma 3 biji ngan susu segelas pastu air masak byk2..alhamdulillah tak lapo..tapi ngantuks.. aku rasa berbuka kena mkn gak macam biasa kot.. takut aku takde tenaga nati..ceh konon hehehe

Lazyf... said...

hahahahaha...lawak ar akak nih...