Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Monday, August 24, 2009

Lupa nak share...

Kek utama nyer.. siap ada Virago Roadstar
Lepas potong kek...
Dia tak peduli hape dah..
Dok main laa dengan motor dia tu..

Cup cakes buh gambor dia ni..
Kali pertama dan terakhir ler aku buat..
Malam kek ni smpi.. dia ambik satu..
Lepas tu pakcik dia makan depan dia..
Dia menangis.. hampir 30 minit..

"LUKA KALEP... SAKI HATI KALEP"
"KALEP MAKAN KALEP"

tu ler dia dok ulang2..
Smpi akhirnya aku yg kena marah
Sebab wat kek gambor muka dia..

Yang ni lak tema transport..
Aku tempah kek2 ni kat kawan
http://ayulicious-cakes.blogspot.com/
.
.
.






5 comments:

Kaseh said...

hahaha comel jek dia cakap saket ati kalep tuh..alahaii.. cian ehh cayang auntie kaseh sorang ni..

.::CeK LaLa::. said...

cantik laa cc ayu buat tuuu... mesti sedap kan zalia.. nengok rupe pon taw..

Lazyf... said...

tgk kek2 tuh sumer rase cam x smpi ati nk bedal...huhuhu

gerbera said...

hahaha..kiut jerk ayat Khaleef tu. Abis sape yg makan kek tu? Takkan dia simpan je

m@ said...

terlmabat wish..makin besar dh yayep ni..

happy belated burfday khaleef'..moga jd ank yg baik'.. n clever'.
cutenya cc ade photo dia'.
;)