Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Monday, August 10, 2009

Ini Malam Lagi....

Disebabkan TORA TERBANG is rosak...
Maka di hari cuti ini..
Aku ngn Khaleef terperap jelah kat umah...
Dah laa peti ais kosong..
Belum sempat lagi nak beli barang dapur..

Selongkar-selongkar jumpa sos Preego..
Pastu cek peti ais.. sumer barang2 nak buat spaghetti IS ADA


Tgk tu.. siap ada gambor asap lagi..
Ikutkan spaghetti ni bukan laa makanan kegemaran..
Tp senang kalau nak jamu sesapa yg dtg umah mengejut..
Hehehe.. padahal yg selalu dtg mengejut ni..
Adik-beradik aku je...

Namun begitu..
Tiba-tiba adalah tidak berselera..
Sepinggan tu.. cuit sket je makan..
Yg lain tong sampah makan..

Ini laa akibatnya kalau pergi kursus..
Dari Khamis smpi Ahad dok hadap nasi 2 kali sehari..
Bila dah balik umah.. perut dah tkmo terima lain mende..

Uwaaaa !!!! mgu depan dah laa kursus MAMPU pulak..

Kebek-kebek peti ais... Jumpa belimbing pulak..
Potong-potong letak sos dengan kicap..
Yummy.... makan sorang2 je...
Takut nak bagi Khaleef malam-malam..
Kang cirit-birit lak tengah-tengah malam..

Ini budak.. malam ni naya ler aku..
KUl 5.30 ptg tadi dia tido.. smpi ler kul 10.30 malam..
Tetiba bangun balik...
Tak tau laa kul bape nak tido semula..

La ni jam dah 2.05 pagi..
Dia masih segar-bugar melompat2 depan TV..

Huwaaaaa !!!!!
AGAIN....
.
.
.





4 comments:

Mia-Ina said...

mcm2 la karenah budak ahmad ni kak zel..haha..geli hati coretan akak ni..kekadang le

Lazyf... said...

i like spaghetti...yum yum!!!

Mak Doyah said...

Rugi nye ko buang spaghetti tu dalam tong sampah.....baik bagi aku...huhuhu

I want to lose weight said...

MAK DOYAH..

Perut den ni dah ketagih nasi laaa..
menggigil perut hari ni tak makan nasi...