Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Tuesday, August 25, 2009

Tak Larat nyerrrrrrrr

Hari ke 5 ni.. 1st time aku sahur tak makan nasi..
Hasilnya... baru kul 11, perut dah lapar giler..
Tekak haus kemain lagi..

Sebab semlm aku buka puasa kt umah mak..
So, sahur ni kiranya takde laa nasi & lauk..
Dah tentu je aku malas nak masak klu dah malam2 nih..

So, pagi tadi sahur.. 3 keping roti + mushroom soup + air kosong..

Letihnya smpi kan nak p ambik stok brooch pun...
Aku tak larat....

Tapi ada berita gumbira ini hari..
Petang ni Inche Izman balik Tg Malim..
Lagi dah pesan kat dia beli laksa gulung & air tebu..

Pastu esok pas sahur kitaorg sumer balik Mambang..
So, kalau takde hapdet tu pepaham lah ye..
Makna nyer aku tengah bersuka-sukaan kat Mambang ler tu..

.
.
.





3 comments:

Kaseh said...

laksa gulung tu laksa apa zel? cemana rupa dia? laksam ker? kalau laksam mmg sodapp..

Lazyf... said...
This comment has been removed by the author.
Lazyf... said...

Laksa gulung tuh Laksam eh kak?