Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Monday, June 20, 2011

Hasya dah berCD

Wpun belum sepenuhnya..
Kat umah BS dia masih pakai dispo..
Tapi abih je stock Pet Pet tersebut..
Maka akan diteruskan dengan CD..

Rasa best pulak pakai CD ni..
Lagipun Hasya kencing tak banyak...
Tak pernah pun pakai 2 insert..
1 insert je boleh pakai smpi 4-5 jam..

Malam pun ganti 2 kali je..
Tapi pagi2 siap laa..
Memang dihidangkan dengan kuih cek mek molek..
Confirm... tak pernah miss lagi..

Hasya belum pandai menjulur lagi..
Dok meniarap pastu pusing2 setempat..
Menjulur mengundur pandai..
Kadang2 seram jugak..
Ada malam-malam yg dia dah sedar..
Tapi dia tak buat bising..
Tau2 dah ada kat hujung katil..
Mami dah sendal dengan bantal..
Pandai pulak dia tolak bagi bantal tu jatuh..
.
.

3 comments:

Mama Zara said...

mama pun suka pakaikan CD...tp stok tak banyak lagi, so just paka di rumah :)

noradzlina.kamdani said...

ati2 jgn sampai hasya jatuh katil plak.

zatie_izzati said...

zel, bukak je katil tu.. beringat sblm kene..