Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Monday, June 27, 2011

Si tembam jatuh katil...

Dalam kul 5.45 pagi.. aku dengar Hasya nangis..
Cecepat selak baju..
Sekali tgk.. Eh, TAKDE..

Mengkelibut aku bangun..
Sebab dengar suara dia kat lantai..
Memang pun..
Bantal yang aku sendal.. dia dah tolak kasi jatuh..
Pastu, nasib baik dia jatuh atas bantal tu jugak..

Malam ni nak kena sendal bantal banyak-banyak..
Sebelum weekend ni nak pi cari bed rail..
Nasib baik dia tak nangis teruk pun..
Nangis terperanjat je kot..
.
.
.

4 comments:

Tina Othman said...

ala siannya hasya jatuh katil, tapi suka lah tgk muka dia, sweeeeeeeet je =)

Me, Myself and I said...

nasib baik ada bantal.. dah lasak tido kan.. alma pun sama..

cikbedahlaser said...

haiyoo hasya.. sudah lasak ni...
syukur ade bantal..

I want to lose weight said...

Dia tido tak lasak..
Selalu mengepit je celah mami dia..
Cuma skang ni dia pandai berguling..
Bila tersedar je.. laju bergolek2..
Ni kes terlebih golek ler nih