Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Tuesday, June 28, 2011

Kurang kasih sayang Part II


Ada ke part I?
Rasa dulu cam ada..

Mamat ni skang asal balik sekolah je..
Takmo dah g umah aki..
Mesti nak ikut aku dtg pejabat..
Padahal dia membosan je kat sini..

Tapi kat opis ni laa..
Dia leh manja2 mengada2 ngn mami dia..
Kalau kat umah, mami dah pegang adik..
Tak merasa dah laa..

Merasa kena marah ade..
Pasal dia ni jaki benor kalau tgk adik main sorang2..
Mesti datang kacau smpi budak tu menangis..
Dah laaa adik tu cengeng kemain lagi..

Penat tau berlatih nasyid..
Sabtu ni pertandingannya..
Tgk laa camne jadi nanti..

Papa takmo pi tengok..
Sukahati awak laaaaa...
Kot kan anak tu tiap2 bulan masuk pertandingan..
Setahun sekali pun takmo bagi sokongan..
.
.
.

1 comment:

si tuan putri kiUt said...

alahaiii siannyer dier....