Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Monday, June 20, 2011

My new baby...


Tak dapat nak tunggu sampai gaji..
Guna jelah duit apa yang ada dulu..
(jgn risau.. bukan duit PD50H.. deduit tu dh transfer ke akaun lain ;)

Semgu lepas jenuh nak membakar guna 1 laptop shj..
Esok dah boleh kembali menggunakan 2 biji sekali jalan..

Hari ni aku moody..
Tak tau apsal..
Tak suka cakap..
Tak suka nak komen2 kat FB..

Bukan pasal berat turun 1kg sahaja..
Itu perkara normal utk aku..
Aku mmg takkan turun banyak2 kilo sekali gus..

Maybe aku moody sebab rumah aku bersepah-sepah kot..
Tak tau bila celah nak kemas rumah ni..
Masa abih terluang dengan anak je skang ni..
.
.
.

1 comment:

aQueen said...

agaknya tak cukup rehat kot..:(