Nuffnang Ads

Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Saturday, June 11, 2011

Tuuuuu Diaaaaaaa

Perasan menten 117kg iaitu berat selepas beranak :))

Rerupa nyer, dah + 3kg.. baby baru 5 bulan :))

Gambor full nnt dulu,
Inche Izman masih layan mata..
Abg Kalep kat umah nenek..

Ckp psl Ince Izman... 12/4/2011(LEPAS TU TIMBANG ABIH BATERI) yg sudah,
berat dia 52kg..
Tup-tup semlm timbang.. tinggal 47.2kg...

Huwaaaa!!!!
Makan makanan yg sama..
Beza nyer dia hari2 makan nasi lemak.. aku tak..
Aku menyusukan (which is calorie burner)..
Dia melepak je depan laptop..
G keje siap bawak bekal air gas 1 termos..
Aku bawak air kosong je sebotol..

Ini TIDAK ADIL!!!
.
.
.

7 comments:

Nisa~ said...

lelaki ni senag betul turun kan. padahal makan lg banyak dr kite.. sabo je la.. huhu

Cik Leez said...

sabo aje laaa..macam leez..senang nak naik..kemain susah nak turun balik..haduih

queline said...

uishh..kuruihnyer laki hang..


zel, aku ni pas berslain pun menten duk 70kg..aritu kena muntah2, tak leh masuk makanan sehari, baru la terkedek2 nk cecah 69.2kg...pastu, hampeh..balik semula 70.1kg..tensen sehh...

Min Aina Ila Aina said...

Ada ke link peserta PD50H, saya tak join tapi suka nak jenguk-jenguk, bagi support.tak join sebab tak dapat terikat dengan komitmen update.

Zalia Hezlin Abolah Zawawi said...

MIN - u boleh join kamiorg kat FB Group Program Diet 50 Hari :)

Min Aina Ila Aina said...

FB kena block..huhu.takpela tengok kak zel je la.hihi.

aida-myasara said...

akk tgk kat www.taknakgemuk.com.. mana tahu petua dia leh bantu akk..
teruja tgk akak n ahli pd50hari berentap nk kurus chaiyok ;)