Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Tuesday, June 7, 2011

JOJOK !!!!

Lepas i dan rakan2 seangkatan kena delete di FB beliau..
i pun mengambil tindakan membuang blog beliau dari blog list LWC..

Igt tak dengar dah cerita beliau..
Tiba-tiba hari ni, muncul balik..

Nasihat aku,

Jangan cepat buruk sangka..
Jangan ingat semua org dalam dunia ni dengki dengan kejelitaan, kebahagian, kekayaan dan kemampumilikan kamu..

Kadang2 orang tak berkata apa pun..
Tapi kamu sendiri yang PERAH SANTAN lebih sangat..

Lagi satu,

Kalau tak suka dikritik..
Tak payah laa nak melibatkan dalam dunia tanpa sempadan ni..
Duduk jelah dalam rumah besar kamu tu diam-diam..

Bak kata seseorang,

Kalau takut dilambung gossip, Jangan jadi artis
.
.
.

7 comments:

ratusiput said...

betul..betul..betul..

gebu's fairy tales said...

shaperr mummy??shaper???

quezul said...

sapo pulak nihh.....

makcikrehan KJB said...

woiii... apa citer nih???

Kak Mah said...

auwwww...hakak terasa tau...hakak kan retissss....

I want to lose weight said...

Mah - TAU LA RUMAH KO BESOR :))

Mak Doyah said...

eh, sape-sape..ce citer, ce citer..nak gak aku baca blog dia, dgn tgk umah besor dia..hehehe