Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Thursday, September 30, 2010

Agak-agak aku dah jejak lum kedai ni..

Kalau mengikutkan firasat aku mengaturkan auto-entry ni..
Patutnya time ni dah menjelang petang di Cherating..
Ramai yang mencadangkan warung Aziz Satar ni..
Aku pun dah berniat nak cari..

Kak Mas Ayu.. Pn Mastura.. get ready ye..
Mana tau aku sesat banat lak kat sana..

Sotong menggoda weih...

Sini ada gak jual sotong tepung ni..
Kat KKB kedai mamak Fadzlina..
Camni ler rupa dia..
Tapi sotongnya liat giler..
Kalah makan daging bahagian murahan..

Takpe-takpe.. kalau jumpa.. aku pasti ambik gambor..
Nnt akan bagi korang sumer tatap..
Sambil ngecur air liur :)
.
.
.

6 comments:

IdzaLia said...

sedap nmpk menu2 tu ye.. terus rasa lapar lak.. hehe

bungacahaya said...

Wahhh..udah gerak cari satar kah?

noradzlina.kamdani said...

zel, kedai tu le yg aku maksudkan...mmg sedap kedai aziz ni nye satar

m.q said...

mmg menggoda la sotong tu!!!
*aku peminat tegar seafood sotong & udang*(T_T)

saudah said...

kedai aziz satar ni sata ni memang terbaik. pernah makan kat warung lain, tapi kurang umph la satar dia. makan puas-puas tau.

-niena- said...

kak zel..kat sini la kiteorg makan masa g kursus kat cherating hari tu...harap2 dh berjaya makan satar panas...nyum...nyum...!!