Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Sunday, September 26, 2010

TAK PAHAM!!!!!

Kalau dok view INFO Astro tu..
Tetiba ternampak apa-apa je pilem Pak Usop..
Yang melibatkan Erra & Awie..

Mami sila ON laptop dan hadap sampai lebam..
Khaleef sila cari apa-apa aktiviti sesuka hati..

Kamiorang mmg takde chance dah nak tengok cenel lain..

Ni semlm tayang kat TV3..
Benci taw...
Padahal Ahad adalah hari bini u melayan variety show kat KBS...


Lihat laa Erra Fazira dan Ziana Zain zaman berkerak dulu..


Aku bukannya tak leh terima citer-citer Pak Usop ni..
Semua citer-citer di atas.. termasuk sequel..
Jangan tak percaya..
Sumer aku layan kat wayang taw..
Wpun time tu.. sekolah lagi..

TAPI...

Aku paling tak leh belah..

Guna AKU-KAU antara pakwe makwe.. tunang.. laki bini..

Pak Usop ni agaknya masa dia bercinta mmg cakap AKU-KAU..
Skang jangkit pulak dengan anak dia si Samsol tu..

Takkan laa dia tak tau..
Orang skang ni...
Bercinta je baru.. dah panggil...
PAPA-MAMA.. AYANG-ANJE.. BABY-BAYI....

Apa pun.. aku akan terus terstuck dengan pilem2 Pak Usop ni..
Selagi Inche Izman adalah peminat tegar!!!
.
.
.

2 comments:

nurulhudaresad said...

omg....x sangka sungguh inche izman peminat citer sembilu sembilan neh...sbb awie bawak motor besar kot...sama jiwa ngan dia...hehehhe.....ha'ah betul akak ckp...diorg ni wat filem mcm diorg x duduk kat malaysia...x taw senario sebenar budak2 malaysia bercinta....

littlehumblelynn said...

zell

sangat lawak...takpe layankan aje..