Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Tuesday, September 28, 2010

Harapan makin cerah...

50% cam dah jadi...

So, sapa-sapa ada recommendation tak?

Nama warung?
Nama gerai?

Lagi makanan apa yg best untuk dicuba?

Destinasi - Kuantan - Cherating - Kemaman..

Tarikh pergi - 30hb Sept 2010
Tarikh balik - 1hb Okt 2010

MAS - ko tak nak jemput aku datang raya ke?
.
.
.

5 comments:

Mamma said...

kalu smpai dekat KAWASAN LEMANG tu, aku main hentam beli jugak kekdahnya hehehehe

p/s : cepatnya ko balik

Kak Mah said...

mas kat k.l rasanya zel....
tapi tak tau la kalau time ko pegi tue dia dah balik kontan...

Beli sata Pak Aziz yer...ehehehe...

I want to lose weight said...

Zamila.. aku pergi nak makan satar je ni..

littlehumblelynn said...

zell

aku suker makan kat tpt jual lemang..area kemasik..yummy..nama gerai..mintak maap..x hingat!!

noradzlina.kamdani said...

Kemaman...jln g Pantai Tik Manik aka MONICA BAY..ikut jln ke masjid GELIGA (hala ke k.ganu masuk kanan simpang 3 amik kiri kedai tu mmg femes dkt area kemaman...dkt dgn sek men geliga...nama kedai aku xingat tp tempat org tu bakar SATA mmg beso la...kedainye sebelah kanan ko hala ke kuala...GERENTI SEDAP...