Nuffnang Ads

Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Friday, September 3, 2010

Moody Lagi...


Baju raya aku yang kaler PURPLE..
Kemungkinan besar tidak sempat siap!!

Semlm konon2 nak pi ambik..
Sebab yg plain color tu nak anto jahit manik pulak..

Sekali akak tailor tu cakap..
"KAIN ADIK YANG MANA SATU PUN AKAK TAK TAU"

Buleh laa ngko... lagi semgu nak raya..
Alasannya hari tu lupa nak rekod dalam buku..

Aku dah wat laa muka longkang..
Suh laki dia punggah sumer plastik2 yg bersusun kat bawah meja..
At last jumpa laa plastik Jekel yg ada kain2 tu..

Pastu ada lagi ayat penyata yang menyakitkan hati..

"PEMBANTU AKAK TAKDE NI.. TAK TAU LA SEMPAT KE TAK.."

Eeeee.. nak je aku ambik balik kain-kain tu..
Pastu suh MR jahit :))
Tapi kenangkan dah bayar habis..
Cam malas pulak nak bergaduh suh dia pulangkan duit..
Setakat nak ambik kain tu je takde masalah...

Padahal awal dah aku anta kain tu..
Akak ni dah cam ambik kesempatan pulak..
Sebab aku selalu berlebih kurang je dengan dia..
Aku tak rasa aku adalah orang terakhir yg dia terima tempahan..
Mesti ada orang lain lagi..
Tapi dia jahit orang lain punya dulu pulak..

Itu tak masuk lagi 3 pasang baju yg aku anta bulan 7 dulu..
Tu pun tak siap2 gak smpi skang..

Emosional betul laaaaa!!!!

Mak aku suh beli jubah je kaler purple..
Masalahnya beli = duit lagi!!!

Kasut Khaleef pun tak beli lagi...
Pastu Inche Izman cakap TAK PAYAH LAA BELI..
Lagi buat aku tambah sakit hati..
Anak sorang nak berkira lelebey...

Eeeee.. SUNGGUH LAA MOODY!!!!
.
.
.

1 comment:

noradzlina.kamdani said...

sabo...ko jgn stress xelok utk ank dlm perut tu...