Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Tuesday, September 21, 2010

Kiri dan Kanan = cam belon!!!!



Kiri dan kanan sama-sama naik..
Cam ada pertandingan pulak..

Ini ler salah satu sebab aku malas nak pi raya umah orang..
Kalau kena dok atas kerusi takpe lagi..
Kalau kena dok atas lantai..
Nak bangun.. punya laaaaa hazab!!!

Minggu lepas.. maybe sbb makan cam-cam..
Maklum laa raya..
Bengkak smpi ke lutut..
Kira kepala lutut pun naik sembab..

Dah ler sembab.. kena lenguh lak tu..
Tu yg paling tak tahan.. lenguh kemain..

Kebetulan Inche Izman ada..
Mintak ler tolong dia urutkan..
Mana ler tau ada urat @ otot terkehel ke hape..
Kot2 laa berkat tangan laki mau hilang lenguh..

Minyak sumer dah sapu..
Dah nak start berangin..
Urut tak jugak lagi..

"Abang nak picit apa pun tak tau.. otot takde... urat lagi laa tak nampak..."

BIE.... SADAP YOU!!!!
.
.
.

2 comments:

ibh said...

Fuhh!!..memang cam membengkak..Tapi kan zel..tumit u tak pecah2 ya..elok ja..ada pape petua ka..meh share skit..Yg tak preg ni lak tumit buruk giler..hehehhe :-)

noradzlina.kamdani said...

cuba hang tdo kaki lapik bantal, bg tinggi sket. xpun hang sapu param kt kaki yg bengkak tu