Nuffnang Ads

Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Sunday, September 26, 2010

Tajuk sama seperti gambar...

cr to http://hafizmustafa.blogspot.com

Bosan ler bila zaman-zaman iPhone dah smpi version 4..
Tetiba dapat Nokia 3310..

Hari ni ada student baru masuk..
Mula2 cam malas nak terima dah..
Sebab tak lama lagi ada kursus untuk..
Warga Felda yg dpt lappy free sorang satu..
Tapi tak reti nak pakai...

Tapi kenangkan pada aku duduk goyang kaki..
Baik aku ajar je barang sorang dua budak baru..

Tapi.. dah letak syarat..
Mesti sekurang-kurangnya.. dah pernah menaip..

Budak ni.. masa aku interview melalui phone..
Dia cakap dah agak biasa guna PC..
So, pada hemat aku..
Paling lama masa dia ambik nak abih satu buku teks tu..
Lebih kurang 5 minggu..

Sekali pagi ni datang..
Pegang mouse pun terkial-kial..
Double click pun tak pass..
Apa lagi drag and drop...

Membuatkan mood aku pagi tadi ala2 bagus..
Sebab dapat makan nasi lemak rendang kerang..
Tiba-tiba berubah ala2 sarapan biskut cracker low salt..

Nak jadi hangin lagi..

"MAK SAYA BAGI RM30.00 JE UTK YURAN KELAS"
(sama ada betul.. ataupun dia yg kibat lagi rm20.00)

Ini pun satu lagi aku tak suka..
Aku tak kisah.. kalau student mintak bayar ansuran..
4-5 kali pun takpe..
Telecenter bukan organisasi mencari keuntungan..

Tapi.. tolong jangan mengkhianati info yg aku dah bagi..
Aku dah SMS kata yuran RM50.00..
Maknanya.. ansur ke.. cash ke.. credit card ke.. mesti jelas abis rm50.00
Abih tu kalau bayar Rm30.00 je..
Lagi RM20.00 tu aku ke nak kena bayar?!!
.
.
.

1 comment:

ibh_sue said...

Bikin panas ja..Hee..