Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Sunday, September 19, 2010

Check Up dengan pakar O&G

Appointment aku jam 9.00 pagi..
Tapi sebab dah berpengalaman sangat dengan gomen ni..
Maka aku g lambat dekat2 kul 10.00 pagi..

Sampai-sampai bukak fail dulu..
Sebab 1st time datang Klinik Pakar..
Kat luar klinik.. ramai dah dok tunggu...
Majoriti sumer masalah kencing manis & BP tinggi..

Giliran aku no. 16..

Dekat 11.45 baru smpi giliran akak korang ni..
Hampir 2 jam berteleku sambil tengok RTM 2..
Layan citer memasak... siap ajar cara siang ketam...

O&G dari spital Selayang..
Agak kurang peramah.. muka seriyes & masam..
Membuatkan aku hilang mood nak tanya apa2 pada dia..

Scan sekali lagi..
Jantung ok... hari tu melungkupkan..
Hari ni baby melentang pulak..
Masih malu-malu nak tunjuk kemaluan..

Albumin dah ok.. BP biasa..
So, doktor wat kesimpulan buah pinggang OK..
Cuma.. kencing manis tu ler..

Baby follow schedule..
Maknanya.. saiz dia sekata dengan umur..
Tak besar tak kecik.. ngam soi...

Tapi.. dalam seriyes-seriyes doktor tu..
Dia sempat lagi wat lawak sebelum aku kuar dari bilik..

"PUAN NI OBESITI TAU..."

Adakah dia betul ingat aku TAK TAHU?!!
Atau dia memang NAK BERITAHU?!!
Atau saja-saja NAK AKU TAHU?!!

Agak-agak laa kan..

ZALIA HEZLIN tau ke tak dia OBESITI? :))
.
.
.

5 comments:

no need to reveal said...

lain kali jawab je zel.."oo ye ke? saya dah lama tahu" bior dia terasa plak hehe

makcikrehan said...

kah kah kah kah... sila tunjukkan segulung ijazah kepada beliau.

m.q said...

bayikkkk punya doktor tu..:p

noradzlina.kamdani said...

teruk arr doc tu..dia kutuk ko tu zel...dia xtau ke ko ketua 99HTN? ko bg xko nye LWC url kt dia zel...ngade2 tul doc tu

armouris said...

info tentang diet di SIHAT SELALU - Diet Tapi Tetap Gemuk Kerana Rendah BMR