Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Tuesday, September 7, 2010

Untuk pembaca LWC


Terimalah e-card yang tak semenggah ni..
Minta maaf laa pada sesapa berkenaan..
Yang terasa hati ngn tulisan aku kat sini..
Terkasar bahasa ke.. Terluka jiwa ke..

Bagi sesapa yang dari Selatan menghala ke Utara..
Mai laa raya kat rumah merun akak tu..

Abelebel sepanjang raya..
Sebab nyer.. tahun ni kami sekeluarga raya Tg Malim sahaja..
Dan takde perancangan pun nak ke mana-mana..

Bagi sesapa yang berhajat nak mai raya..
Boleh call @ sms dulu 012-5865752..
Tapi.. sila maklum, kuih raya ada 2 jenis je :)

Takpe.. akak tau kome datang bukan nak makan kuihkan..
Kita sumerkan GENG DIET TO HELL :))
.
.
.

2 comments:

adha said...

selamat hari raya maaf zahir batin untuk zel dan keluarga

sofie natashah said...

selamat hari raya kak zel