Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Tuesday, September 28, 2010

Berbaju Raya di Raya ke-20

Akhirnya... siap gak baju raya aku 5 pasang..
Semlm baru akak tu call habaq kata dah siap..
Bukan calang-calang lambat dah tu..

Sorry ye kak..
Tahun depan tak nmpk dah kelibat saya kat kedai tu..
Taubat!!!

So, seminggu yang akan datang ni...
Memang hari-hari akan cun-melecun pakai baju baru :)
Sayangnya takde kasut raya yg mahu dipakai bersama..

Tapak kaki dabal ni..
Skang ni hanya muat selipar cap BATA..
Kalau pakai sandal sekali pun..
Rasa cam darah tak leh lalu..
Lepas dah bukak kang.. mmg kaw2 punya sembab kaki..

Tugasan hari ini.. selain membakar bahan bakar...
Adalah untuk menyediakan auto-entry untuk selama 4 hari..
Kan nak pi holiday ni.. (padahal belum confirm)
Kang bosan lak korang takde benda nak hadapkan...

Ok tak leh berlama-lama ni..
Ada lawatan dari sekolah menengah...
Hehehe terasa cam Zoo pulak..
Depa sebenarnya nak lawat Pej Pos..
Tapi sebab pejabat aku ni dah merangkap Pej. Pos..
Kena laa gak bagi sepatah dua kata :)

Ni kira Executive Talk gak laa kan...
.
.
.

2 comments:

AIN NAZRI said...

akak, tayanglah baju2 raya akak.. nak tengok gak baju yg marbeles sampai tailor tu lambat siapkan.. huh seb baik tailor aku dah siapkan sebelom puasa lagikkk

I want to lose weight said...

Banyak ler marbeles...
baju maxi pregnant tu je..
pastu baju kurung biasa..

klu dah badan gems tu..
buat laa pesen camne pun..
pakai tetap TAK LAWA jugak :))